Viikkoraportti #2

| On
maaliskuuta 19, 2018
Miltei 3 kuukautta elämäntaparemonttia takana ja nyt pitää iskeä jarrut pohjaan viikoksi suhteen. Tänään lääkärillä käydessäni ehkäisykapselin poistaminen ei sujunutkaan aivan niin helposti kuin olin kuvitellut ja 30 minuutin ronkkimisen jälkeen oli lopputuloksena aina suurempi viilto, jonka takia sain 3 tikkiä käsivarteeni. Rajoitan treenaamisen kuntopyöräilyyn seuraavaan maanantaihin asti ja katsotaan miltä sitten näyttää. Toivottavasti en jää kauheasti tavoitteestani jälkeen, sillä olen ottanut työkseni tiputtaa 2 kiloa kuukaudessa (vaikka todellisuudessa toivoin saavani kokonaiset 8 kiloa pois seuraavan 3 kuukauden sisään).

Mutta tässä edeltäneen viikon treenit:

Maanantai: Uinti 1h
Tiistai: Kuntosali 2h
Keskiviikko: Kuntosali 1h
Torstai: Kuntosali 2h
Perjantai: Kuntosali 1.5h
Lauantai: Lepopäivä
Sunnuntai: Kuntosali 1.5h

Olen tässä viimeisen 3 kuukauden aikana harkinnut tanssiharrastusta. En ole koskaan ollut innoissani ajatuksesta, että osallistuisin ryhmä- tai ohjattuun lajiin. Mutta parin kuukauden salilla puurtaminen sekä uinti ovat vieneet pikkuhiljaa siihen suuntaan että yksi ohjattu laji olisi mukava olla. Vaihtelun vuoksi.




Elämäntaparemontissani mukavaa on ollut se kuinka olen alkanut pitämään säännöllisestä ateriarytmistä. Ennen söin kerran-kaksi päivässä ja ihan mitä käteen sattui. En koskaan valmistanut lämmintä ateriaa koska inhoan ruoanlaittoa. Aamupalan syöminen ei tullut kysymykseenkään ja iltasyöminen oli suurin paheeni.
Nyt aamupala on pakko saada, iltasyöpöttely on muisto vain ja lämmin ateria on saatava päivittäin. En vieläkään nauti ruoanlaitosta, mutta ei se pakkopullaakaan ole. Syöminen on toisinaan hankalaa, koska olen jossain määrin joko haluton kokeilemaan uusia makuja tai sitten vain olen yksinkertaisesti nirso. En vain siedä laatikkoruokia, keittoja (poikkeuksena pinaatti-, kesä- ja kalakeitto), paistetut vihanekset eivät mene kurkusta alas ja olen todella laiska vääntämään minkäänlaista kastiketta ellei se sitten ole joko kana tai jauheliha. Lisäksi syön vain siipikarjaa ja kalaa.

Tähän mennessä pudotettuna on liki 7 kg.
Be First to Post Comment !
Lähetä kommentti